BLI MED PÅ GRUPPETRENINGER

Finn den rette for deg

Spinning anita.jpg

SPINNING

Spinning er ekstremt effektivt hvis du vil øke kondisjon og forbrenning. Spinner du riktig, kan du forbrenne opptil 800 kcal i timen. 

IMG_8062.jpg

STYRKE

Styrketrening gavner både kondisjonen, effektiviteten, robustheten og det mentale overskuddet ditt samtidig som du reduserer risikoen for skader.

IMG_0324.jpg

TABATA BASISBALL

Tabata BasisBall trening er bygget på generall basistrening.Gjennom ulike øvelser med BasisBallen utfrodre vi din spenst, mobilitet, koordinasjon, styrke.hurtighet, og utholdenhet. Treningen har høy overføringsverdi til andre bevegelsesmønster, og øker din kapasitet til å prestere bedre både i hverdagsliv, fysisk aktivitet og idrett

 
IMG_4187.jpg

VI OVER 62+

Alle over 62 år har veldig god effekt av styrketrening. På denne treningene har vi  aktiviteter som styrker musklene. Vi sørger for å trene: bein, hofter, mage, rygg, bryst, skuldre og armer. Samtidig som vi får pulsen, som er med å forebygge høyt blodtrykk.

 
an.jpg

NYBEGYNNER TRENING

En trening for deg som er nybegynner, har lyst å lærer litt grunn teknikk på base styrkeøvelser!

IMG_2267.jpg

STYRKETRENING FOR MENN

En trening hvor du blir veileder av trener på teknikk og hvordan det er lurt å trene styrke. Du blir lært hvordan apparater brukes. Du vil få gode øvelser som bør gjøres når du trener styrke. 

Det skal være sosialt og kjekt slik at du ønsker å fortsette.

 

TRENING ER VIKTIG FOR ALLE!!!!!!

IMG_4189.jpg

TID FOR TRENING OG DRØS

Sosialt!

EE35A9FD-5DDF-4DE8-A414-CC9EA9D3566F.JPG

TOPP TRENINGSSENTER

Senter som passer for alle!!

IMG_0766.jpg

VELKOMMEN

Velkommen til alle!