BLI MED PÅ GRUPPETRENINGER

Finn den rette for deg

IMG_8062.jpg

SPINNING

Spinning er ekstremt effektivt hvis du vil øke kondisjon og forbrenning. Spinner du riktig, kan du forbrenne opptil 800 kcal i timen. 

styrke.jpg

STYRKE

Styrketrening gavner både kondisjonen, effektiviteten, robustheten og det mentale overskuddet ditt samtidig som du reduserer risikoen for skader.

D58262C6-A90A-4A95-B9E1-31A9C2EF0556.JPG

CORETRENING

Coretrening er bygget på å trene opp coremusklerne/mage muskler.

Her får du en effektiv trening hvor det brenner litt i mage.

Gode coremuskler er veldig viktig for god rygg!

 
an_edited_edited.jpg

TABATA

Få fart i kroppen din

En god trening med styrke utholdenhet! Det er som en sirkeltrening med forskjellige øvelser, her jobber du for eksempel 40sek. og 15sek. pause og kjører flere runder!

 
IMG_4187.jpg

VI OVER 62+

Alle over 62 år har veldig god effekt av styrketrening. På denne treningene har vi  aktiviteter som styrker musklene. Vi sørger for å trene: bein, hofter, mage, rygg, bryst, skuldre og armer. Samtidig som vi får pulsen, som er med å forebygge høyt blodtrykk.

 
IMG_8291_edited_edited_edited.jpg

NYBEGYNNER TRENING

En trening for deg som er nybegynner, har lyst å lærer litt grunn teknikk på base styrkeøvelser!

IMG_2267.jpg

STYRKETRENING FOR MENN

En trening hvor du blir veileder av trener på teknikk og hvordan det er lurt å trene styrke. Du blir lært hvordan apparater brukes. Du vil få gode øvelser som bør gjøres når du trener styrke. 

Det skal være sosialt og kjekt slik at du ønsker å fortsette.

 

TRENING ER VIKTIG FOR ALLE!!!!!!

IMG_4189.jpg

TID FOR TRENING OG DRØS

Sosialt!

EE35A9FD-5DDF-4DE8-A414-CC9EA9D3566F.JPG

TOPP TRENINGSSENTER

Senter som passer for alle!!

IMG_0766.jpg

VELKOMMEN

Velkommen til alle!